Jejak Kembara Seniman Jalanan - Prequel

,

Bagai sireh pulang dalam gagang, seri cemerlang...
Bukanlah sebarang siapa jua boleh menyanyikan...

[]
aku kembali menyerikan lagi dunia blogspot ini setelah bertahun mengembara mencari cahaya...

[]

Hamba pun menumpang sama menyanyikan
Lagu zaman yang berzaman
Lagu lama dengan rasa
Cara kita orang timur

[]
apa kena lagu zaman dengan kembalinya aku ke dunia blogger ni...
saja je dah takde apa nak aku nak tulis...

lepas lepas ni aku akan apdet kembali apa yg patu, itupun kalau aku tak setelkan domain shurgad.unian.eraka...
tapi rasanya aku mahu kembali menjadi seniman jalanan semula...

berkongsi rasa, karya dan penulisan kepada semua...
terutama tentang seni penulisan lakonlayar dan filem...

Projek terbaru aku adalah Jejak Megat, sebuah filem dijital cereka pertama aku...
setelah bertahun menulis, merangka, menulis semula lakonlayarnya...

tak lama lagi aku akan rilis skrip penuhnya...
kepada pipiyapong blog dia http://hilangpunca.blogspot.com yang bakal memegang watak Megat dalam filem dijital aku...
harap badan kau x berketak ketak....
kalau x lari dah melayu dalam cerita aku tu nanti...

Adios...

Ulasan

Catatan Popular