Bako Aja

hilang punca seketika, tak tahu nak mulakan semula dari mana.

awal pagi tadi gi melawat tempat baru, rasa dan resa jiwa tak semengah macam masa pertama kali dapat tapak aku mulakan pusat latihan aku dulu.

dicampur tolak pula aku perlu berkongsi dengan jabatan jabatan lain yang kelihatan sibuk juga mengunakan ruang yang kecil tu.

camna nak mula semula ni eh, bingung.

selalu sgt jatuh takde lak aku hilang punca macam ni, mungkin sebab aku takde dana utk tampung kembali gerak geri projek aku skang ni.

memang nak bergerak kesana sini pun kena fikir dua kali. dugaan dugaan.

tapi aku mmg plan nak kembali berniaga burger, iya! burger bako aje namanya...

selain tu aku ingat nak letak side dish mcm sup merah, nachos, rattatouile, benda ni semua aku pernah buat zaman bujang dulu...

insyaallah, kalau ada jalan semuanya akan jadi.

Ulasan

Catatan Popular